Friday 20 July 2012

Dato "One Arm Bandit" sambut lawatan Anwar ke Beaufort?

at 7/19/2012

Kalau ditanya orang-orang yang mengenalinya, ramai tidak percaya Dato Lajim akan lompat ke PKR. Tapi bila ditanya orang PKR Sabah, mereka kata tunggu masa dia nak lompat.

Begitu juga dengan Osu Sukam, WIlfred Bumburing, Abu Bakar Titingan, Ghafur Salleh, Marsidi Manjun, dll Yang rapat dengan mereka kata tidak, tapi pembangkang kata ya.

Amanah kata tidak politik tapi yang terlibat Amanah Sabah, semua muka yang disuspek nak lompat. Susah pulak nak kata Ku Li dan Ong Tee Keat tak lompat.

Baru yang kami dengar adalah dalam satu Mesyuarat Kajawatankuasa persiapan lawatan Anwar ke Beaufort 3:30 petang semalam, ianya dijalankan di pejabat Ahli Parlimen P. 177 Beaufort dan dipengerusikan oleh Datuk Lajim sendiri.

Antara lain intipati disebut dalam mesyuarat adalah memaklumkan tarikh lawatan Anwar ke Beaufort untuk majlis berbuka puasa dan pengumuman penyertaan PKR akan di putuskan pada 29 Julai 2012.

Turut menghadhiri Majlis tersebut adalah pemimpin PR Pusat iaitu Dato Seri Hj Hadi Awang-Presiden PAS dan Lim Guan Eng- Ketua Menteri Pulau Pinang.

Baca selanjutnya di sini (klik)

RELATED NEWS:
-Hutang Lajim kerana One-Arm- Bandit RM8 juta???!!!

No comments:

Post a Comment